Kity Blood:
174cm Start90.5Kg Teď 86.5kg 1.Cíl→ 88kg - ok 2.Cíl→ 82kg 3.Cíl→ 77kg 4.Cíl→ 71kg 5.Cíl→ 65kg Sen 59kg → nemožné 55kg

Tipy a Triky

Dobré tipy !

15. července 2010 v 23:12 | Dee Dee An(Kity Blood)

1. Jsi oblečená

>>> Přírůstek: až 2 kg
Jestliže jsi se včera večer svěřila svému počitadlu jen v kalhotkách a podprsence, nečekej dnes, kdy na něm stojíš v županu, že k vám bude milosrdné. Važ se vždy jen ve spodním prádle nebo na "Evu", protože vše ostatní ti kila jen a jen přidává. Což je logické, nemyslíš?

2. Ukrutná žízeň

>>>Přírůstek: až 1 kg
Ve vodě není žádný tuk ani sacharidy, takže po ní neztloustneš. Ale má také svou váhu, a pokud jí vyzunkneš najednou třeba litr, jsi automaticky těžší. Naštěstí ji naše tělo nejen díky pocení brzy zpracuje.

3. Včera byla pařba

>>>Úbytek: 1 až 2 kg
Je to pravda odvěká, že alkohol dehydruje. To proto se po ránu cítíme tak "skvěle": máme sucho v ústech, bolí nás hlava, možná se nám chce zvracet nebo odbíháme na toaletu se slabým průjmem. Tato baječná kombinace způsobí, že i po smršti sladkých koktejlů budeš ráno vážit míň. Mimochodem, večerní dávka alkoholu tě zbavila i spousty minerálních látek a bílkovin...
Život je však spravedlivý, jakmile svou zuřivou žízeň po pařbě uhasíš, začneš zase automaticky přibírat. Také je dobré vědět a respektovat, že alkohol v malém množství tělu celkem prospívá: rozpouští tuky, zlepšuje jejich trávení, uvolňuje stres a napětí, podporuje spalování sacharidů, které promění na energii, čímž nás vlastně povzbudí. Pivo a víno obsahují kromě alkoholu a cukrů také blahodárné minerální látky, antioxidanty, vitaminy, flavonoidy.

4. Měla jsi jen lehký obídek

>>>Přírůstek: až 1 kg
Přestože jsi vzorně poobědvala nízkotučné, vitaminy a minerály nadopované jídlo, vážíš zase o kilo víc. Zdravá výživa je obvykle velmi těžko stravitelná. Např. zeleninová polévka spolu se zeleninovým salátem jsou velmi bohaté na vlákninu, tekutiny, nemají téměř žádné kalorie a dokonale vás zasytí. Neměla bys propadat zoufalství. I když díky nim vlastně hubneš, než je tělo zpracuje, na nějakou dobu ztěžkneš.

5. Vynechala jsi sacharidy

>>>Úbytek: 1 až 2 kg
Pokud zkoušíte např. Atkinsonovu dietu a láduješ se celý den jen bílkovinami: posnídala jsi vaječné bílky, poobědvala libové maso, k večeři jsi si oloupala vajíčko natvrdo - vše samozřejmě bez přílohy, budeš odpoledne vážit o něco méně. Nejde o to, že by bílkoviny zázračně spalovaly tuk, ale o to, že tělo při jejich zpracování spaluje glykogen neboli živočišný škrob. A stejný efekt má i cvičení... Navíc tvůj organismus ztratí mnohem více vody než při konzumaci sacharidů.

6. Slané brambůrky!

>>>Přírůstek: 1,5 až 2,5 kg
Každá z nás se alespoň jednou za rok neudrží a schroupe pytlík slaných brambůrků nebo slaných pražených mandlí či přesolených buráků "na ex". Jenže všechna solená jídla, jako jsou instantní polévky, čína, konzervy..., zadržují vodu. Tělo tak reaguje, aby bylo schopné zředit vysoké množství sodíku. Možná tě po slaných orgiích začne bolet břicho a budeš se cítit nafouklá, ale hned, jak se pořádně zaliješ, mělo by se ti ulevit. Přesto se soli raději vyhýbej, je jí téměř ve všech potravinách tolik, že není potřeba ještě dochucovat hotová jídla. Sůl v organismu totiž působí dost dráždivě, zabraňuje vylučování látkové výměny a navíc slané dobroty zhoršují ekzémy a revma.

7. Sklátila tě nemoc

>>>Úbytek: až 2,5 kg
Když jsi nemocná, připadáš si slabá jako moucha. Máš pocit, že jsi musela tím, jak trpíš, zhubnout alespoň kilo! Kašel a rýma může způsobit dehydrataci, takže ti milá rafička na váze opravdu ukáže nižší číslo. Jenže ve skutečnosti neztrácíš tělesný tuk, nýbrž zase jen vodu. Jen co se vrátíš do pracovního procesu, vaše původní váha tě rychle dožene.

8. Špatné trávení

>>>Přírůstek: 1 až 3 kg
Jestliže trpíš na zácpu, v těle se vám hromadí "odpad" a ty vážíš víc. Aby vše fungovalo, jak má, měla bys na toaletě posedět alespoň jednou za dva dny. Pokud se tak neděje, určitě to výrazně ovlivňuje tvoji hmotnost a kromě toho je tvoje tělo neustále přiotráveno zbytky látkové výměny. Můžeš díky tomu trpět bolestmi hlavy, únavou a oslabeným imunitním systémem. Zácpu mohou vyprovokovat i různé dietní experimenty, jako je rychlé snížení příjmu kalorií, menu bez sacharidů, vynechání jednoho pravidelného jídla apod. Abys měla v břiše pořádek, zařazuj do jídelníčku dostatek vlákniny - např. ovesnou kaši, citrusy, broskve, banány, ořechy, fazole a cereálie. Hlavně neriskuj a neexperimentuj bez pořádného uvážení.

9. Kávová smršť

>>>Úbytek: půl kila
Která z nás si nezpříjemňuje ranní vstávaní, poradu, polední pauzu, klábosení s kamarádkou... šálkem latté, capuccina nebo piccola!? Jenže kofein je mírné diuretikum, což znamená, že se z nás pak stávají časté navštěvnice toalety. Tělo ztratí mnoho tekutin a vaše váha začne příjemně klesat. Bohužel, jen co se napijeme, naše hmotnost se zase vrátí do původního stavu. A opět se dostáváme do onoho začarovaného kola. Abysme nepodléhaly mylným pocitům, vypijme raději ke každému šálku kávy alespoň skleničku vody.

Co zasytí

15. července 2010 v 23:09 | Dee Dee An(Kity Blood)
  • Tyčinka müsli (bez polevy)
  • Puding
  • Ohřáté mléko
  • Voda (každou hodinu jedna sklenice)
    -Studená: spálí více kalorií
    -Teplá: vyvolá pocit sytosti
    - Ledová: spálí 40 kalorií
    - Voda s citronem- spaluje kalorie (je dobrá před spaním)
  • Káva (nastartuje metabolizmus)
  • Zelený čaj, čaj Rooibos

Aktivity

14. července 2010 v 9:59 | Dee Dee An(Kity Blood)
1. Aerobik - hodinou cvičení spálíte až 1850 kJ
První možností jak zdokonalit své křivky představuje aerobik. Hodí se pro intenzivní hubnutí - ideální tedy v případě, pokud s redukcí váhy právě začínáte. Lekce aerobiku většinou trvá přibližně hodinu, po kterou cvičíte pod vedením instruktora na rychlou hudbu. Pro intenzivní hubnutí a zaručený výsledek se nejlépe hodí dance aerobik, který je rychlejší než ten klasický, a je doplněn o skoky a točky. Za hodinu věnovanou intenzivnímu cvičení aerobiku spálíte 1850 kJ.

2. Aquaaerobik - hodinou cvičení spálíte až 2000 kJ

Dnes velmi oblíbenou variantou klasického aerobního cvičení představuje Aquaaerobik. Jeho velkou výhodou je to, že ty z nás, které se svým cvičebním programem teprve začínají a netouží odhalovat své faldíky na veřejnosti, se mohou ponořit do vody, která všechny nedostatky zakryje, a my pak můžeme bez stresu cvičit. Voda by měla být teplejší, v té studené se totiž hubne výrazně pomaleji.Za hodinu tohoto cvičení spálíte 2000 kJ.

3. Plavání - stačí plavat 30 minut a spálíte 1500kJ
Jistě, i klasické plavání nám dokáže perfektně vyformovat a zkrášlit postavu, praktikuje-li se pravidelně a pořádně. Plavání tonizuje svalstvo celého těla, především pak svaly prsní a zádové, svalstvo nohou, boků, trupu a rukou. V závislosti na rychlosti plavání a plaveckém stylu se za 30 minut plavání zbavíte přibližně 1500 kJ.

4. Rychlá chůze - podle rychlosti chůze spálíte až 1900 kJ za hodinu
Nejjednodušším způsobem jak shodit přebytečná kila je začít s pravidelnou rychlou chůzí. Nejen že spálíte 500 až 1900 kJ za hodinu, navíc velkým plus této činnosti je to, že ji můžete praktikovat prakticky kdekoliv a kdykoliv. Rychlá chůze zvyšuje tělesnou kondici a způsobuje pozvolné hubnutí. Aby chůze přinášela požadované účinky, měli bychom jí denně věnovat minimálně čtyřicet až šedesát minut.

5. Pěší turistika - za půl hodiny spálíte 1100 kJ

Příjemným ekvivalentem svižné chůze je pěší turistika, při které během půl hodiny spálíte přibližně 1110 kJ. Na rozdíl od chůze pěší turistika nejen zvyšuje kondici, ale také tvaruje naší postavu - především pak svalové skupiny dolních končetin a hýžďové svaly, a pokud použijeme turistické hole, posílíme i svalstvo horních končetin a zad.

6. Běh - vyběhejte za hodinu až 4800 kJ!
Běhání zpevňuje a tvaruje nohy a pas, posiluje srdce, zvyšuje kondici a výdrž, nehodí se však pro obézní lidi - nadměrně jim totiž zatěžuje a ničí klouby. Běhat bychom měli volně, aby naše tělo mohlo spalovat tuky. Správné tempo běhu poznáme tak, že se náš dech zrychlí, lehce se potíme a mírně zčervenáme. Za hodinu běhu spálíme 2000 - 4800 kJ.

7. Běh na lyžích - jak jinak se za hodinu zbavíte až 5000 kJ?

Během hodinky běhu na lyžích spálíte až 5000 kJ, a to už vskutku něco znamená! Navíc tato oblíbená obdoba klasického běhu celkově zlepšuje kondici, a pokud běžkujeme vskutku intenzivně, posiluje nohy, hýždě a ruce. Krásně si protáhnete celé tělo. Ale nepleťte si chůzi na lyžích s během! Šlápněte do toho!

8. Pilates - hodinka formování postavy a jste o 1200 kJ chudší!
Dnes velmi oblíbený a vyhledávaný druh cvičení způsobuje celkové zeštíhlení a vytvarování postavy. Protahuje a posiluje svalstvo celého těla. Cviky se provádějí soustředěně v souladu s dýcháním. Základem je cvičení na podložce s možným využitím pomůcek a přístrojů. Za hodinu pilatek spálíte 1200 kJ.

9. Spinning - 3700 kJ za hodinu je perfektní výsledek!

Termínem "spinning" je myšlena jízda v tělocvičně na pevném kole, která posiluje srdce a oběhový systém. Procvičuje stehenní, hýžďové a lýtkové svaly. Hodí se i pro obézní lidi, poněvadž nezatěžuje klouby jako běh. Praktikuje se pod vedením zkušeného instruktora, který udává to správné tempo pro spalování kalorií. Podle tempa můžete během hodiny spinningu spálit až 3700 kJ.

10. Tanec - nepodceňujte zábavu, která vám za hodinu intenzivního tančení spálí až 2000 kJ
Ano, také tanec posiluje a tvaruje naši postavu a posiluje kondici, a to dokonce velmi efektivně! Pokud tancujeme hodinu intenzivně a téměř bez přestání, výdej kalorií a vliv na naši postavu je téměř totožný s prováděním aerobiku. Navíc velkou výhodou tance je to, že každý si může vybrat podle svého gusta, kterému druhu tance se bude věnovat. Vždy záleží na typu tance a také na délce tančení, ale za hodinu tancování můžete spálit přes 2000 kJ.

11. Fitness cvičení v posilovně - za hodinu až 2500 kJ
Chcete - li své tělo vyformovat pomocí cvičení v posilovně, je nejlepší zajistit si asistenci a péči trenéra, který sestaví cvičební program přímo pro naši osobu podle individuálního stavu, potřeb a požadavků. Pokud chceme postavu nejen vytvarovat, ale i posílit, nýbrž také snížit váhu, je vhodné zařadit do posilovací lekce i aerobní cvičení - například stepper, běhací pás nebo jízdu na rotopedu, nejlépe po dobu 20 až 30 minut. Za hodinu fitness cvičení spálíte 1700 - 2500 kJ.

12. Skok přes švihadlo - už za deset minut spálíte 600 kJ!!!!
Skok přes švihadlo tvaruje postavu, zpevňuje hýžďové svaly a stehenní svaly, rozvíjí svalstvo lýtkové. Mimo to velmi účinně spaluje - za 10 minut skákání přes švihadlo spálíte až 600 kJ.

13. Jízda na kole - 3500 kJ za hodinu stojí za tu námahu!
Nejen spinning, nýbrž i na první pohled obyčejná jízda na kole má na naši postavu a kondici blahodárný vliv. Nejen, že zvyšuje kondici, ale také způsobuje postupné hubnutí a posiluje nohy. Pokud se jízdě na kole budete věnovat hodinu, spálíte 3500 kJ. Hodí se i pro obézní lidi, poněvadž nadměrně nezatěžuje klouby jako například běh.

14. Jízda na in-line bruslích - 2300 kJ se zbavíte příjemnou zábavou

Dnes velmi oblíbený sport, vhodný i pro obézní lidi, poněvadž nezatěžuje klouby jako běh, způsobuje pozvolné hubnutí a celkové zpevnění postavy. Během bruslení se zapojují téměř všechny svaly, což se projeví minimálně na tom, že za hodinu provozování této činnosti spálíte 2300 kJ.

15. Tenis - raketa vás zbaví 3500 kJ za hodinu
Tento elegantní a vznešený sport intenzivně zvyšuje fyzickou kondici a posuje svaly na rukách i nohách. Ženy především uvítají jeho příznivý vliv na protivnou celulitidu - tu výrazně redukují rychlé starty za míčem. Kvůli zatěžování některých tělových partií je důležité
se po tenise důsledné protažení. Během hodiny provozování tohoto sportu ze sebe dostanete 3500
 
 

Reklama